Ana içeriğe geç

Ankara'da NATO Zirvesi süresince sağlıkta kesinti yok

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, başkentte gerçekleştirilecek NATO Zirvesi süresince kentteki tüm sağlık kuruluşlarının normal işleyiş kapsamında ve tam kapasiteyle hizmet vermeye devam edeceğini duyurdu. Acil servisler, ameliyathaneler ve yoğun bakımların kesintisiz çalışacağını belirten müdürlük, şehir içi trafik yoğunluğu ihtimaline karşı MHRS planlamalarında gerekli önlemlerin alındığını bildirdi.

Ankara'da NATO Zirvesi süresince sağlıkta kesinti yok
Memurlar.net
16

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık tesislerinin hizmet sunumu normal işleyişiyle tam kapasite devam edeceğini bildirdi.

Ankara İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık kuruluşlarının hizmetlerini normal işleyiş kapsamında ve tam kapasiteyle sürdüreceği belirtilerek, "Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecektir. Ayrıca şehir içi ulaşımda yaşanabilecek yoğunluk ihtimali de dikkate alınarak MHRS planlamasında gerekli düzenlemeler yapılmış, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişiminin kesintisiz şekilde devam etmesi amaçlanmıştır. NATO Zirvesi gibi uluslararası organizasyonlarda alınan tedbirler olağan ve uluslararası standartlara uygun uygulamalardır. Yapılan tüm planlamalar, ülkemizin güçlü organizasyon kapasitesini ortaya koyarken, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmaya devam etmesini sağlamayı hedeflemektedir. Kamuoyunun, doğruluğu teyit edilmemiş dezenformasyon içeriklerine itibar etmemesi önemle rica olunur. Kamuoyuna saygıyla duyurulur" ifadelerine yer verildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler