Ana içeriğe geç

TEM'de alev alev yandı

İstanbul Avcılar’daki TEM Otoyolu’nda seyir halindeki bir otomobil, çıkan yangın sonucu alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi. İtfaiyenin müdahalesiyle yangın söndürülürken olayda yaralanan olmadı.

TEM'de alev alev yandı
Nefes Gazetesi
16

İstanbul Avcılar’da Tem Otoyolu’nda Edirne istikametinde seyir halindeki otomobilden bilinmeyen nedenle duman çıkmaya başladı.

Durumu fark eden sürücü aracı sağ şeride park ederek otomobilden indi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Yangın, yolun yanındaki ağaçlık alana da sıçradı. Yangın, itfaiye ekiplerince kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonrası otomobil kullanılamaz hale geldi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler