Ana içeriğe geç

Su molasına isyan

Dünya Kupası’nda her iki devrede verilen su molaları ciddi tepki çekmeye başladı. Klopp ve Bielsa sert şekilde eleştirirken, taraftarlar da ıslıklı protesto yapıyor.

Su molasına isyan
Posta
16

ABD, Meksika ve Kanada’nın ortaklaşa düzenlediği Dünya Kupası’nda en çok tartışılan konuların başında su molaları geliyor. Her iki devrede oyun 3 dakika kadar duruyor. Oyuncular bu sırada kenara gelirken başta bu durum sakin şekilde karşılanıyordu. Ancak futbol dünyasının fikirleri önemsenen isimleri bir bir eleştirince tepkiler statlara da yansımaya başladı.

BİRKAÇ SANİYE SÜRER

Liverpool’un efsane hocası Jürgen Klopp su molası ile ilgili “Kenara gelip su içmek sadece birkaç saniye sürer. Oysa 3 dakika mola veriliyor. Bunun reklam anlaşmaları için olduğunu herkes biliyor” dedi. Uruguay’ın hocası Bielsa da “Maçlar geleneksel olarak 2 devre olarak oynanmalı. Bu şekilde 4 devre oynanıyor. Futbolun kültürel ruhunu zedeleyen bir durum” dedi.

HER MAÇTA ISLIK

Su molaları artık düzenli şekilde protesto edilmeye başlandı. Özellikle Klopp ve Bielsa’nın açıklamalarının ardından taraftarlar, hakemlerin düdüğü çalıp oyuncuları kenara gönderdikleri o anlarda ıslıklı protesto başlatıyor.

EN DÜRÜSTÜ MBAPPE

Su molasıyla ilgili birçok futbolcu görüşlerini açıklarken en dürüst sözleri Kylian Mbappe’nin söylediği ifade ediliyor. Fransız futbolcu “Biz futbolculara bu durumu sormayın. Çünkü anlık cevap veririz. Rakip bastırıyorsa su molası iyidir. Onların hızını keser, bize dinlenme şansı verir. Biz bastırıyorsak kötüdür. Ritmimizi düşürür” dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler