Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye'nin 5'inci nesil haberleşme uydusu Türksat 5A'nın göreve başlamasının 5'inci yılı dolayısıyla yazılı açıklama yaptı.
Bakan Uraloğlu, 28 Haziran 2021 tarihinde hizmete alınan Türksat 5A'nın 5 yıldır kesintisiz olarak görev yaptığını belirterek, Türkiye'nin uzaydaki stratejik varlığını güçlendirmeye devam ettiğini ifade etti.