Fenerbahçe, Vedat Muriç’in yanına Ollie Watkins’i eklemek üzere. Geçen sezon şampiyonluğu forvet yokluğuna bağlayan, kapanan takımlara gol atmakta zorlanan Fenerbahçe’de Başkan Aziz Yıldırım en az iki golcü alacağını söylemişti. Vedat Muriç geldi, ikinci isim Aston Villa’da harika bir sezon geçiren 30 yaşındaki İngiliz forvet Ollie Watkins. İsmail Kartal’ın, “Hem kanat forvet hem de pivot santrfor oynayabiliyor. Hücum gücümüzü iki katına çıkarır” raporuyla yönetim görüşmelerde büyük mesafe aldı.
VİLLA SATMAK ZORUNDA
Aston Villa, finansal fair-play dengelerini korumak adına 30 yaşındaki oyuncuyu satmaya mecbur. İngiliz ekibi piyasa değeri olan 25 milyon euronun üzerine çıkılması için Fenerbahçe ile pazarlık yapıyor. Geçen sezon Aston Villa’da 47 resmi maçta 24 gol, 14 asist ile 38 gole doğrudan katkı veren 30 yaşındaki İngiliz yıldızın yüksek maaş ve bonuslar ile ikna edilmesi planlanıyor. Yönetim bu hafta içinde imzaların atılması için yoğun çaba harcıyor.
SOL BEKE JUNİOR
Fenerbahçe, PSV Eindhoven forması giyen Mauro Junior’u kadrosuna katmak istiyor. Archie Brown ve Levent’in beklentilerin altında kalmasıyla harekete geçen yönetim, 27 yaşındaki Brezilyalı sol bek için PSV ile pazarlığa başladı. Hollanda ekibi, 3 yıl daha sözleşmesi olan Junior için 18 milyon euro istedi. Junior geçen sezon PSV’de 37 maça çıktı 1 gol attı, 11 asist yaptı. Oyuncuyu Porto, Como, Real Betis ve Leeds United da takip ediyor.
FENERBAHÇE İLE MEMLEKETİME DÖNDÜM
Chobani’nin kurucusu ve CEO’su Hamdi Ulukaya, Fenerbahçe’yle yaptığı sponsorluğun ardından markasının ismini statta görünce heyecanlandığını söyledi. Ulukaya, “Fenerbahçe beni tekrar memleketimle tanıştırdı. Çocuklarım memleketime gidip gelmeye başladı” dedi. Erzincan’da doğduğunu, Amerika’ya yerleştiğini belirten Ulukaya, “İlk fırsatta İstanbul’a geleceğim, Aziz Yıldırım’ı ziyaret edeceğim. Fenerbahçe’nin şampiyon olacağına inancım tam” ifadelerini kullandı.
REKABETE HAZIRIM
Fenerbahçe, Topuk Yaylası’nda yoğun bir program dahilinde çalışırken, Levent Mercan, FB TV’nin konuğu oldu. Tecrübeli sol bek, “Takıma en iyi katkıyı vermek için çalışıyorum. Forma savaşına en iyi şekilde hazır olacağım” dedi. İsmail Kartal’ın ilk günden felsefesini oyunculara aktardığını belirten Levent, “Takımın güzel bir enerjisi var. Herkes motive oldu. Sol bek en iyi olduğum yer ama hocam nerede oynatırsa en iyi şekilde mücadele ederim” diye konuştu.
TAM KADRO TOPUK’TA
Fenerbahçe’de yöneticiler Topuk Yaylası Tesisleri’ne geldi ve öğle saatlerinde düzenlenen yemekte yer aldı. Kampı önceki gün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti. Başkan Yıldırım daha sonra geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirmişti. Dün öğlen yemeği sonrasında da bir toplantı yapıldı.