Ana içeriğe geç

Bakan Kurum: Geri dönüşüm oranında yüzde 37'deyiz

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, Türkiye'de 1 Temmuz itibarıyla depozito uygulamasına geçileceğine işaret ederek, Geri dönüşüm oranında yüzde 37'deyiz. Amacımız, 2053’e doğru döngüsel ekonomide bu oranı yüzde 80’e çıkarmak. dedi.

Bakan Kurum: Geri dönüşüm oranında yüzde 37'deyiz
Uzmanpara
Kaynağa Git

İlgili Haberler