Geçtiğimiz günlerde Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nın talimatıyla İzmir merkezli dört ilde gerçekleştirilen eş zamanlı operasyonlarda gözaltına alınan Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit'in Seferihisar Adliyesi'ndeki işlemleri devam ediyor.
ANKA'da yer alan habere göre Seferihisar Devlet Hastanesi'ndeki sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edilen Yiğit'in savcılık ifadesinin tamamlandığı öğrenildi. Yiğit'in savcılık tarafından "tutuklama istemiyle" mahkemeye sevk edildiği belirtildi.
BİR ŞÜPHELİ SERBEST BIRAKILDI
Yiğit ile sevk edilen Güzelbahçe ve İzmir Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi Doğuş Bayır da tutukluluk istemiyle mahkemeye sevk edildi. İki isimle birlikte adliyeye getirilen müteahhit E.A ise savcılık ifadesi sonrasında serbest bırakıldı.