Ana içeriğe geç

Yeni depozito sistemi adeta birer ATM oluyor: Ambalajı atan nakit para çekecek

Türkiye genelinde 81 il ve 973 ilçede 1 Temmuz itibarıyla tarihi bir dönüşüm başlıyor. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı koordinasyonunda TÜÇA tarafından yürütülen Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) Sistemi, ulusal entegrasyona geçiyor. Ambalajlar adeta birer ATM makinesine dönüşecek.

Yeni depozito sistemi adeta birer ATM oluyor: Ambalajı atan nakit para çekecek
Yeniçağ
16

1 Temmuz’da ulusal entegrasyon sürecine geçecek olan Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) Sisteminde, her gün milyonlarca içecek ambalajının tüketildiği HOREKA (otel, restoran ve kafe) işletmelerinin Depozito Bilgi Yönetim Sistemi (DBYS) üzerinden kayıt süreci tüm hızıyla devam ediyor. Market, süpermarket, bakkal ve büfelerin iade noktası olacağı bu dev ağda, ambalajlar artık çöpe değil, ekonomiye atılacak.

Kaynağa Git

İlgili Haberler