Çatalca'da yanan elektrikli otomobilin sürücüsü: Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım
Çatalca, Kuzey Marmara Otoyolu'nda seyir halindeki elektrikli otomobilin motor bölümünden yangın çıktı. Kısa sürede aracın tamamını saran alevler itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Otomobilin sürücüsü İsmail Yiğit, "Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım. Allah'tan arkamızda bizimle birlikte seyreden bir arkadaşımız vardı. Dumanları gördük, hemen emniyet şeridine çektik" dedi.
Yeni Şafak