Oyuncu Oktay Çubuk, iki ay önce annesi Nilhan Çetinyamaç Çubuk ile birlikte iş seyahati kapsamında bulunduğu Lizbon’da aniden fenalaşarak hastaneye kaldırılmıştı. Doktorların müdahalesiyle duran kalbi yeniden çalıştırılan oyuncu, hayati tehlike nedeniyle yoğun bakımda tedavi altına alınmıştı.
İlk müdahalenin ardından sağlık durumu kontrol altına alınan 30 yaşındaki oyuncu, bir süre yoğun bakımda gözlem altında tutulduktan sonra normal servise alınmıştı. O dönemde sosyal medya hesabından açıklama yapan Çubuk, sağlık durumunun iyi olduğunu ve tedavisinin sürdüğünü duyurmuştu.
"BİR SÜRELİĞİNE HAYATIMI KAYBETTİM"
Tedavi sürecini tamamlayan oyuncu, taburcu olduktan sonra yaptığı yeni paylaşımda yaşadığı ağır sürecin kendisinde derin izler bıraktığını anlattı.
"Bir süredir sosyal medyada yoktum. Ama artık yaşadığım olayla ilgili birkaç şey söylemem gerektiğini hissediyorum. Bildiğiniz gibi, tam iki ay önce Lizbon'da kalbim durdu. Doktorların söylediğine göre kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim ve sonra tekrar hayata döndüm.
Öncelikle bu süreçte yanımda olan aileme, dostlarıma, büyüklerime ve güzel mesajlarıyla destek veren herkese yürekten teşekkür ederim. Bu olayın neden başıma geldiğini bilmiyorum. Bundan sonraki hayatımın nasıl şekilleneceğini de bilmiyorum. Ama bildiğim net bir şey var, çok şanslıyım. Çünkü hâlâ buradayım.
Bundan sonra bana verilen zamanı daha bilinçli, daha gerçek ve layığıyla yaşamak istiyorum. Şu an bir iyileşme ve geri dönüş sürecindeyim. Zamanla daha iyi olacağıma inancım tam. Bu süreç bana şunu hatırlattı: Yaşadığımız sürece umut vardır. Her gün daha iyi bir insan olmak için bir şans. Ve belki de en önemlisi, iyi ve doğru bir iz bırakmak için bir fırsat. Son anı beklemek yerine, şimdi yaşamak ve değişmek bizim elimizde."