Diyarbakır’da İstasyon Meydanı’nda Abdullah Öcalan’ın fiziki özgürlüğü ve Kürt sorununun demokratik çözümü talebiyle düzenlenen Özgürlük Mitingine başladı. “Özgür Önderlikle demokratik topluma” şiarıyla gerçekleştirilen mitinge, Diyarbakır'ın yanı sıra çevre kentlerden binlerce kişi katıldı.
Alanda sık sık “Biji Sêrok Apo” sloganları atılırken kadınlar erbaneleri ve yöresel kıyafetleriyle alanı renklendirici.
Çalınan şarkılarla gerekçesiyle polis provakasyon yaratmaya çalışırken sahne görevlileri ve polis arasındaki gerginlik yatıştırıcı.
Mitingde Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Eş Genel Başkanı Çiğdem Kılıçgün Uçar ile Veysi Aktaş’ın konuşma yapacak, sanatçılar Pınar Aydınlar, Kadir Çat ve Serhedo sahne alacak.
Güncelleniyor...