Dünyadaki ilk kadın taraftar derneği olma unvanını Ocak ayında yapılan resmi işlemlerin ardından kazanan ve ardından hemen faaliyetlerine başlayan Fenerbahçeli Kadınlar Derneği son olarak "Yaza Merhaba" etkinliği adı altında Fenerbahçeli kadınları bir araya getirdi.

YOĞUN KATILIM
Kalamış'ta gerçekleştirilen etkinliğe Fenerbahçeli Kadınlar Derneği Başkanı Gülsüm Temelli Özel, başkan vekili İrem Kalkan, dernek yöneticilerinin yanı sıra Fenerbahçe'nin tek kadın yöneticisi olan Yasemin Babayiğit ve Yönetim Kurulu Üyesi Volkan Akan da katıldı.

BAŞKANDAN ÜYELERE TEŞEKKÜR
Fenerbahçeli Kadınlar Derneği Başkanı Gülsüm Temelli Özel etkinlikten önce bir konuşma gerçekleştirerek katılan herkese teşekkürlerini iletti. Başkan Temelli, bundan sonra da aynı hızla Fenerbahçeli Kadınlar olarak büyüyeceklerini vurguladı.
Ardından Yasemin Babağit ve Volkan Akan da kısa bir konuşma gerçekleştirerek, kadınların futbola olan ilgisinin artmasının önemini vurguladı.

BAŞKAN TEMELLİ ÖZEL: "ŞU ANDA 750 KİŞİYE ULAŞTIK"
tv100.com'a da dernekleri hakkında açıklamalarda bulunan Başkan Gülsüm Temelli Özel, "Biz de her oluşum gibi başta tepkilerle karşılaştık. Ancak bunları aştık. Yapamazsınız, gidin hazır derneklere üye olun dediler. Biz bunu dinlemedik. Şu anda 750 kişiye ulaşmış durumdayız ve daha da büyüyeceğiz" ifadelerini kullandı.

KALKAN: UMARIM SEZONUN SONU ŞAMPİYONLUK OLUR
Başkan Vekili İrem Kalkan da, "Yeni sezona güzel bir şekilde başlayalım diye bir plan yaptık. Umarım bu sezonun sonu şampiyonluk olur" dedi.