Ana içeriğe geç

Faciadan mucize kurtuluş! 18. yaşını kutlayarak taburcu oldu

Denizli'de 9 kişiye mezar olan otobüs faciasında, alevlerin arasından sağ kurtulan Erenay Ünal, entübe halde getirildiği hastaneden 18. yaş gününü kutlayarak çıktı. Vücudunun %30'unda 2. ve 3. derece yanık oluşan Ünal, “Ateş harlandı, kırık cam bulup alevlerin içinden kendimi atabildim” sözleriyle yaşadığı dehşeti anlattı.

Faciadan mucize kurtuluş! 18. yaşını kutlayarak taburcu oldu
Akşam
16

AKŞAM Gazetesi'nin AA'dan aktardığı habere göre, Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü 1. sınıf öğrencisi Erenay Ünal'ın Kurban Bayramı tatili sonrası Antalya'ya gitmek üzere bindiği yolcu otobüsü, 31 Mayıs'ta Denizli Sarayköy'de bariyerlere çarptıktan sonra yandı. Kazada 9 kişi yaşamını yitirirken, Ünal dahil 32 kişi yaralandı. Otobüsün ön bölümünde yolculuk yapan Ünal, yanan araçtan kendisini güçlükle dışarı atabildi. Vücudunun yaklaşık yüzde 30'unda 2. ve 3. derece yanık oluşan gencin nefes borusu ve akciğeri zarar gördü.

22 GÜN SONRA İYİLEŞTİ

İlk tedavisi Denizli Pamukkale Üniversitesi'nde yapılan Ünal, bilinci kapalı şekilde İzmir Şehir Hastanesi Yanık Merkezi'ne getirildi. Burada 5 gün sonra gözlerini açan Ünal, 22 gün sonra tamamen iyileşti. Prof. Dr. Oral ve merkezdeki sağlık çalışanları, genci evine göndermeden önce 18. yaş gününü pasta keserek kutladı.

'ŞOFÖR BİRKAÇ KEZ DURDU'

Erenay Ünal, "Sedyeyle ambulansa bindirildiğimi hatırlıyorum, gözümü açtığımda üzerinden 5 gün geçti. 18. yaşımı bu şekilde kutlayacağımı hiç düşünmezdim. Nefes alabilmek, yemek yiyebilmek çok güzel bir şey, sıvıyla besleniyordum" dedi. Otobüsün ön bölümünde 3 numaralı koltukta oturduğunu, kaza öncesi şoförün birkaç kez durarak araçta kontroller yaptığını belirten Ünal, şöyle konuştu: "Yolcular ayağa kalkıp orta kapıya koştu. Kapılar açılmayınca herkes camlara yöneldi. Yol tarafında 16 numaradaki cam ve arkadan bir cam kırıldığını gördüm. Ateş harlandığı zaman bana gelmesin diye orta kapının merdivenine sığındım. Sonunda kırık cam bulup alevlerin içinden kendimi atabildim."

Prof. Dr. Akgün Oral, Erenay'ın organlarındaki is ve kurumları kameralı sistemle temizlediklerini anlattı.

ANNE: OĞLUM YENİDEN DOĞDU

Anne Sema Ünal, "Akgün Oral hocam çok ilgilendi. Bize her gün oğlumla ilgili güzel haberler verdiler. Beşinci günün sonunda 'entübeden çıkardık' dediler. Erenay o gün yeniden doğdu" diye konuştu.

1 Haziran'da yaşanan otobüs faciasını, 'Bu kazada otobüs nasıl yanar' başlığıyla manşetine taşımıştı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler