Ana içeriğe geç

Sörloth, Fenerbahçe'den dünyaları istedi! Yeni hedef Guirassy

Fenerbahçe'de gözler tamamen yeni sezon için yapılacak transferlere çevrilirken hedef kadroya bir santrfor takviyesi daha. Bu doğrultuda gündeme tekrar Alexander Sörloth gelirken transferde önemli gelişmeler yaşandı.

Sörloth, Fenerbahçe'den dünyaları istedi! Yeni hedef Guirassy
Milliyet
16

Fenerbahçe'de gelecek sezon için transfer çalışmaları devam ederken hedeflerden biri bir santrfor takviyesi daha.

İLK TRANSFER VEDAT MURIQI

İlk olarak santrfor transferi yapmak isteyen Fenerbahçe, Mallorca'da forma giyen eski oyuncusu Vedat Muriqi'yi 15.50 milyon Euro karşılığında tekrar transfer etti.

Kosovalı golcü daha önce 2019-2020 sezonunda da sarı lacivertli formayı giymişti.

YENİ HEDEF GUIRASSY

Golcü transferi için Sörloth'u hedefleyen Fenerbahçe, Atletico Madrid'in 35 milyon Euro'luk bonservis talebi ve Sörloth'un 15 milyon Euro'luk yıllık ücret isteği sebebiyle transferden çekildi.

Yaşananların ardından Türkiye Gazetesi'nin haberine göre Fenerbahçe, bir kez daha Serhou Guirassy için harekete geçti.

AZİZ YILDIRIM İNDİRİM TALEP ETTİ

Guirassy için seçim öncesi Alman ekibiyle 40 milyon Euro üzerinden prensip anlaşmasına varan Aziz Yıldırım, başkanlık koltuğuna oturunca mali durumun beklediğinden daha kötü olduğunu görünce indirim talep ettiği haberde belirtilenlerden.

Hedef Guirassy'i 30 milyon Euro'ya bitirmek olurken Dortmund indirime sıcak bakmıyor.

Borussia Dortmund formasıyla 46 maça çıkan Guirassy, 22 gol ve 6 asistlik performans sergiledi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler