TFF 1. Lig'den Süper Lig'e bu sezon yükselen futbol takımlarından biri de Amedspor oldu. Yeni sezonda ligde kalıcı olmayı hedefleyen Diyarbakır ekibinin bayrağı ise genelde şampiyon olan ya da önemli bir başarı gösteren takımların bayrağının asıldı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.
O anlar vatandaşlar tarafından kaydedildi.