Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe Futbol A Takımı'nda 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında gerçekleştirilen rutin sağlık taramaları başladı.

Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı
Yeniçağ
16

Kulüpten yapılan bilgilendirmeye göre teknik direktör İsmail Kartal, teknik heyet ve bazı futbolcular, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde kapsamlı sağlık kontrollerinden geçirildi.

Kontroller kapsamında ilk olarak EKG ve kan analizleri uygulanırken, ardından efor testi, akciğer muayenesi, kardiyak değerlendirmeler ve radyolojik incelemeler gerçekleştirildi. Süreç, ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji branşlarındaki tetkiklerle tamamlandı.

Sarı-lacivertli ekipte rutin sağlık kontrollerinin yarın da devam edeceği bildirildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler