Göksel, geçtiğimiz akşam Harbiye'de konser verdi. Sahneye çıkmadan önce basın mensupları ile bir araya gelen Göksel, keyifli halleri ile dikkat çekti. Şarkıcı, "Her sahnemizde ayrı heyecanlar oluyor. Her sahnemiz gibi bu sahnemize de özel bir şekilde hazırlandık. Yeni albümümüzün şarkılarını da burada seslendireceğiz" dedi.
Açıklamalarına devam eden Göksel, "Heyecanlı ve mutluyum. Biraz da hastaydım, serum aldım. Kendime geldim, daha iyiyim. Sahneye çıkınca sağlığımız da neşemiz de yerine geliyor" şeklinde konuştu.
Şarkıcı, "Günümüz ilişkileri gerçekten zor. Ben hâlâ insanlarla eski usul tanışıyor ve görüşüyorum. Günümüz ilişkilerinde çok fazla sorun olduğunu görüyorum ve duyuyorum. Ben mesleki olarak birazcık zorlandım. Aşkı ve işi bir arada yürütmek zor geldi. Bu gece de 'Yalnız Kuş' kostümümle sahneme çıkıyorum. Sahneye çıkmadan önce beni aşk acısına düşürmeyin. Unutamadığım birçok aşk acısı var. Ben çok şarkı yazdım" ifadelerini kullandı.
