7-8 Temmuz tarihleri arasında Ankara'da yapılacak NATO Liderler Zirvesi öncesi şehirde alınan önlemler her geçen gün artıyor. İttifaka üye 32 ülkenin liderlerinin yanı sıra çok sayıda bakan, diplomat ve binlerce yabancı delegasyonu ağırlayacak kentte en üst düzey alarm durumuna geçildi.
Zirve kapsamında güvenliği sağlamak üzere Ankara Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı ekiplerinden oluşan yaklaşık 56 bin personel şehir genelinde kesintisiz mesaiye başlarken, havalimanları, yüksek hızlı tren garları ve otogarlar gibi kritik ulaşım noktalarında kontrol protokolleri en yüksek seviyeye çıkarıldı.
Ülke liderlerinin geçiş yapacağı güzergâhlarda yapılan bakım, onarım çalışmaları da hazırlıkların parçası.
TRUMP GÖKÇEK'İN DİNOZORLARINI GÖREMEYECEK
Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre, bu kapsamda ANKAPARK'ın etrafı sunta panolarla çevrildi. Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek döneminde yaklaşık 801 milyon TL harcanarak inşa edilen park, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nin yakınında, NATO liderlerinin geçeceği güzergâhta bulunuyor.
Şubat 2020'de kapatılan parkı Gökçek, projenin Ankara turizmine yılda milyonlarca turist ve milyarlarca lira kazandıracak "dünya çapında bir vizyon" olarak savunmuştu.

Odatv.com