ABD Başkanı Donald Trump, 7-8 Temmuz'da Ankara'da gerçekleştirilecek NATO zirvesinde gerçekleştirilecek NATO zirvesine ilişkin konuştu.
Trump, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmeyeceğini söyledi. “Erdoğan'a duyduğum sayesinde gidiyorum” dedi.
Türkiye dıışında başka bir ülkede olsa NATO zirvesine gitmeyeceğini ifade eden Trump, “Erdoğan'a duyduğum saygı sayesinde gidiyorum” dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan güçlü bir lider olduğunu belirten, “Erdoğan iyi bir arkadaşım. Çok iyi bir lider, harika bir ordu kurdu” ifadelerini kullandı.
Ayrıntılar geliyor…