Ana içeriğe geç

Trump: Erdoğan olmasaydı NATO zirvesine gitmezdim

ABD Başkanı Donald Trump, Ankara'da gerçekleştirilecek NATO zirvesine Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan sayesinde gideceğini söyledi. Başka bir ülkede olsa gitmeyeceğini belirten Trump, “Erdoğan'a duyduğum saygı sayesinde gidiyorum” dedi.

Trump: Erdoğan olmasaydı NATO zirvesine gitmezdim
Ntv
16

ABD Başkanı Donald Trump, 7-8 Temmuz'da Ankara'da gerçekleştirilecek NATO zirvesinde gerçekleştirilecek NATO zirvesine ilişkin konuştu.
Trump, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmeyeceğini söyledi. “Erdoğan'a duyduğum sayesinde gidiyorum” dedi.

Türkiye dıışında başka bir ülkede olsa NATO zirvesine gitmeyeceğini ifade eden Trump, “Erdoğan'a duyduğum saygı sayesinde gidiyorum” dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan güçlü bir lider olduğunu belirten, “Erdoğan iyi bir arkadaşım. Çok iyi bir lider, harika bir ordu kurdu” ifadelerini kullandı.

Ayrıntılar geliyor…

Kaynağa Git

İlgili Haberler