Ana içeriğe geç

Okul etkinliğinde 25 kişi hastanelik oldu

Kütahya’da bir okul etkinliğinde ikram edilen tavuk ve pilav sonrası gıda zehirlenmesi şüphesiyle rahatsızlanan 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere 25 kişi hastaneye kaldırıldı.

Okul etkinliğinde 25 kişi hastanelik oldu
Nefes Gazetesi
16

Kütahya'da Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.

Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler