Ana içeriğe geç

Taksim Metro ve Füniküler Hattı kapatıldı

İstanbul Valiliği'nin Onur Haftası kapsamında aldığı karar doğrultusunda, M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nın Taksim İstasyonu ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı bugün saat 10.00 itibarıyla ikinci bir duyuruya kadar hizmete kapatıldı. Taksim İstasyonu'nda trenler durmayacak, Şişhane İstasyonu'nun bazı giriş ve çıkışları da yolcu kullanımına kapalı olacak.

Taksim Metro ve Füniküler Hattı kapatıldı
Karar
16

İstanbul'da toplu ulaşımı kullananları ilgilendiren yeni bir karar alındı.

İstanbul Valiliği'nin aldığı karar doğrultusunda, M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nın Taksim İstasyonu ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı, 28 Haziran Pazar günü saat 10.00'dan itibaren ikinci bir açıklamaya kadar işletmeye kapatıldı. Karara ilişkin bilgilendirme Metro İstanbul tarafından da kamuoyuyla paylaşıldı.

TAKSİM İSTASYONU'NDA TRENLER DURMAYACAK

Metro İstanbul'un açıklamasına göre, M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nda seferler normal şekilde devam edecek ancak trenler Taksim İstasyonu'nda yolcu alıp indirmeden geçecek. F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı ise tamamen işletmeye kapatıldı.

ŞİŞHANE İSTASYONU'NDA DA KISITLAMA

Aynı karar kapsamında M2 hattındaki Şişhane İstasyonu'nun yalnızca Kasımpaşa çıkışı açık kalacak. İstasyonun diğer tüm giriş ve çıkışları ikinci bir duyuruya kadar yolcu kullanımına kapatılacak.

Metro İstanbul, uygulamanın İstanbul Valiliği'nin kararı doğrultusunda sürdürüleceğini ve yeni bir duyuru yapılana kadar geçerli olacağını bildirdi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler