İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, karne günü dolayısıyla yayımladığı mesajda öğrencilere dinlenme, kitap okuma ve aileleriyle vakit geçirme çağrısı yaptı.
Bakan Çiftçi mesajında, bir eğitim yılının daha tamamlandığını belirterek tüm öğrencileri gösterdikleri emek ve gayret nedeniyle tebrik etti.
"KARNELER HEDEF BELİRLEMEK İÇİN BİR FIRSATTIR"
Karnelerin yalnızca bir sonuç değil, aynı zamanda yeni hedefler belirlemek için bir fırsat olduğunu ifade eden Çiftçi, “Eksikler tamamlanır, notlar yükselir; yeter ki kendinize inanmaktan, çalışmaktan ve hayal kurmaktan vazgeçmeyin” dedi.
Öğrencilere tatil dönemine ilişkin de tavsiyelerde bulunan Çiftçi, dinlenmenin yanı sıra kitap okunması ve ailelerle kaliteli zaman geçirilmesi gerektiğini vurguladı.
Çiftçi mesajını, “Yüzünüzden tebessümün eksik olmadığı, sağlık ve neşe dolu bir tatil geçirmenizi diliyorum. Hepinize iyi tatiller” şeklinde tamamladı.
Odatv.com