Ana içeriğe geç

Saygı albümünde yer almak isterim

Serdar Ortaç’ın sesiyle hafızalara kazınan “En Büyük Aşkım”a yaptığı duygusal yorumla kısa sürede geniş kitlelerin beğenisini kazanan Nebi Demir, şarkının yeniden gündeme gelmesine vesile olmaktan mutluluk duyduğunu ifade etti:

Saygı albümünde yer almak isterim
Hürriyet
16

“Bu eser adeta keşfedilmeyi bekliyormuş. İnsanların karşısına yeniden çıkmasına vesile olduğumuz için mutluyum.”

Serdar Ortaç ile henüz yüz yüze tanışma fırsatı bulamadığını söyleyen Demir, sanatçının saygı albümünde yer almayı çok istediğini belirterek, “Saygı albümünde ‘İsmi Lazım’ şarkısını seslendirmeyi çok isterim. Böyle bir projede yer almak büyük mutluluk olur” diye konuştu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler