Fantastik lunapark
Vaktiyle ayıla bayıla oyununu da oynadığım Fallout’un dizisini izliyorum şu aralar. Hortlaklar, mutantlar, saftirik sığınak sakinleri, radyasyonlu bir dünyada hayatta kalmaya çalışan vahşi insan tiplemeleri, yamyamlar. Bütün bu korkunç tiplemelere rağmen dizide bir “korkunçluk” değil de “fantastik lunapark” atmosferi hâkim. Fallout’u izlerken “Türkiye lan burası” diyor insan. Zaten diziyi izlemeye başladığım günden itibaren Türkiye ile “fantastik lunapark” tamlamasını eşitledim zihnimde. Evet ve
Yeni Şafak