2026 Dünya Kupası'na kabus gibi bir başlangıç yapan A Milli Takım, son maçında lider ABD ile karşılaştı. Türkiye, Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan'ın golleriyle sahadan 3-2'lik galibiyetle ayrıldı. Türkiye, grubu 3 puanla sonuncu tamamladı.
Maçtan sonra konşan Orkun Kökçü, "Galibiyetle ayrılmak çok önemliydi çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardığımızı düşünüyorum. Ülkemiz bunu hak etmedi. Biz hak etmedik. Çok şey denebilir ama henüz zamanı değil, duygusal anlamda herkes yüksek" ifadelerini kullandı.
Salih Özcan: Kendimize güvendik
Salih Özcan maç sonunda "Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk" ifadelerini kullandı.