Ana içeriğe geç

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Meloni’nin sigarayı bırakmasına yorum: Keşke ülkemdekilere de bıraktırabilsem

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın geçen yıl Şarm el-Şeyh’te sigarayı bırakması yönünde tavsiyede bulunduğu İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, G7 Liderler Zirvesi’nde sigarayı bıraktığını açıklamıştı. Erdoğan, grup toplantısının ardından gazetecilere yaptığı açıklamada Meloni’nin kararına ilişkin, “Ne kadar güzel. Keşke ülkemdekilere de bıraktırabilsem” dedi.

tv100
16

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçen yıl Şarm el-Şeyh’te “Sigarayı bıraktırmam lazım” diyerek tavsiyede bulunduğu Giorgia Meloni’den dikkat çeken açıklama gelmiş, Erdoğan’ın sözlerine o gün “Biliyorum, biliyorum” yanıtını veren İtalyan Başbakan, G7 Liderler Zirvesi’nde sigarayı bıraktığını duyurmuştu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, grup toplantısının ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı. İtalya Başbakanı Giorgia Meloni’nin sigarayı bırakmasına ilişkin konuşan Erdoğan, “Ne kadar güzel. Keşke ülkemdekilere de bıraktırabilsem” ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler