Türkiye Futbol Federasyonu resmi sitesinden yaptığı açıklamada 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de mücadele edecek kulüplerin harcama limitlerini açıkladı.
G.SARAY 9 MİLYAR TL
TFF'den yapılan açıklamada geçtiğimiz sezon Süper Lig'de şampiyonluğa ulaşan Galatasaray'ın 9.006.596.835 TL ile harcama limiti en yüksek kulüp olduğu belirtildi.

Sarı-kırmızılıları, 6.330.032.702 TL ile Fenerbahçe izlerken, Beşiktaş'ın 4.123.397.974 TL ve Trabzonspor'un 2.530.783.285 TL harcama limiti olduğu vurgulandı.
İşte 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de yer alan kulüplerin harcama limitleri:
Galatasaray - 9.006.596.835
Fenerbahçe - 6.330.032.702
Trabzonspor - 2.530.783.285
Beşiktaş - 4.123.397.974
Başakşehir - 1.099.918.616
Göztepe - 678.239.611
Samsunspor - 1.124.529.320
Rizespor- 1.817.301.750
Konyaspor - 1.101.846.407
Kocaelispor - 953.682.308
Alanyaspor - 571.608.883
Gaziantep FK - 817.925.936
Kasımpaşa - 647.958.968
Gençlerbirliği - 805.716.149
Eyüpspor - 801.174.603
Erzurumspor - 893.261.956
Çorum FK - 893.261.956
Amed FK - 893.261.956