Enner Valencia: "Fenerbahçe'yi çok özlüyorum!"
2026 FIFA Dünya Kupası E Grubu 3. hafta mücadelesinde Ekvador, güçlü rakibi Almanya'yı geriden gelerek 2-1 mağlup etti ve son 32 turuna yükselmeyi başardı. Karşılaşmanın ardından Ekvador'un kaptanı Enner Valencia, eski takımı Fenerbahçe'nin taraftarlarına yönelik özlem dolu bir mesaj yolladı.
Kanal 6
16
2026 FIFA Dünya Kupası E Grubu 3. hafta karşılaşmasında Ekvador ile dünya futbolunun ekollerinden Almanya karşı karşıya geldi. Büyük bir çekişmeye sahne olan mücadelede Ekvador, güçlü rakibini geriden gelerek 2-1'lik skorla mağlup etti. Bu tarihi galibiyetle puanını yükselten Ekvador, turnuvada adını son 32 turuna yazdıran taraf oldu.
ALMANYA HIZLI BAŞLADI EKVADOR GERİ DÖNDÜ
Mücadeleye oldukça etkili başlayan Almanya, henüz 2. dakikada Leroy Sane'nin kaydettiği golle 1-0 öne geçti. Erken yediği golün şokunu çabuk atlatan Ekvador, 9. dakikada Angulo ile karşılık vererek skoru eşitledi ve ilk yarı 1-1'lik eşitlikle tamamlandı. İkinci yarıda iki takımın da karşılıklı atakları sürerken, dakikalar 77'yi gösterdiğinde sahneye çıkan Plata, Ekvador'u galibiyete ve son 32 turuna taşıyan golü ağlara gönderdi.
🎙️ Enner Valencia, 2-1 kazandıkları Ekvador-Almanya maçı sonrası Fenerbahçe taraftarlarına selam gönderdi.
💬 "Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider."pic.twitter.com/XFO7YNxMfh
— Spor Arena (@sporarena) June 26, 2026
ENNER VALENCIA'DAN TARAFTARA ÖZLEM MESAJI
Kazanılan büyük başarının ardından, bir dönem Türkiye'de gol krallığı yaşayan tecrübeli forvet Enner Valencia önemli açıklamalarda bulundu. Maç sonrasında sarı-lacivertli camiayı unutmadığını gösteren yıldız oyuncu, eski takımının taraftarlarına selam gönderdi.
Türkiye'deki günlerine dair özlemini gizlemeyen tecrübeli futbolcu, "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider" ifadelerini kullanarak eski kulübüne olan bağlılığını dile getirdi.
Kaynağa Git