Ana içeriğe geç

Mehmet Ali Erbil: Evlilikte yedekleme yapmayı seviyorum

6’ncı evliliğini yaptığı Gülseren Ceylan’dan geçen şubat ayında boşanan Mehmet Ali Erbil, konuk olduğu ‘Katarsis’ programında özel hayatına dair dikkat çekici açıklamalar yaptı.

Mehmet Ali Erbil: Evlilikte yedekleme yapmayı seviyorum
Hürriyet
16

Ünlü şovmen, bugüne kadar yaşadığı tüm boşanmaların kendi sorumluğunda olduğunu söyledi: “Bütün evliliklerimde boşanmalar tamamıyla benim sorumluluğumda. Gerçekten. Bir tek aldatmak diye algılamayalım, farklı farklı şeyler. Annem babam ayrı ya, beni de attılar yatılı okula, o yüzden daha 14 yaşındayken kendime söz vermiştim ‘Ben bir kere evleneceğim’ diye. Ama sözler öyle tutulmuyor demek ki. Evliliklerimde de yedekleme yapmayı seviyorum. Öyle bir hissiyatım var; yedekleme yapma. Hani kaybedeceğim, aman diyorum başka biri daha olsun hayatımda. Öyle bir duygu yaşıyorum. Elimde değil bu, gerçekten. Yani başaramıyorum, beceremiyorum.”

ALDATILDIM DİYE DUYUM ALDIM

Mehmet Ali Erbil, “Sen hiç aldatıldın mı?” sorusuna “Öyle duyumlar aldım. Bu konuda kompleks yapmam. Olduysa oldu ama ben tabii ki birebir yakalamadım böyle bir şeyi” yanıtını verdi.

Ünlü şovmene ayrıca “En son ne zaman ağladın?” sorusu yöneltildi. Erbil, üst üste üç travma yaşadığını söyledi: “En son köpeğim ve annem öldüğünde ağladım. Üç tane travma geçirdim. Ölümden sonraki en büyük travma ayrılıkmış. İstediğin kadar sevmeyerek ayrıl eşinden, onu yaşadım. Annemin ölümü ve köpeğimin ölümüyle üç travmayı üst üste 1 ay içinde yaşadım.”

Mehmet Ali Erbil son eşi Gülseren Ceylan’dan 25 Şubat’ta boşanmış, ünlü ismin annesi Yurdagül Eken de 2 Nisan’da vefat etmişti.

GÖZYAŞLARI İÇİNDE ANLATTI

Mehmet Ali Erbil, ‘Çarkıfelek’ yarışmasını sunduğu yıllarda kendisini en çok etkileyen yarışmacıyı anlatırken gözyaşlarına boğuldu: “Yayında bir eve bağlandık. Bir çocuk, yüzü simsiyah, madenden gelmiş. 19 yaşında, hem okuyor, hem çalışıp evine bakıyor. Araba için yarışıyordu. Ben direkt verdim. Çocuğun annesiyle karşılıklı ağladık. Geçmişe dönüp baktığımda; iyi şeyler yapmışım.”

Kaynağa Git

İlgili Haberler